Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.06.2017. 16:05
Nabavka sistema za evidenciju radnog vremena
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1057-7-1-29-3-37/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE ORGANA I TIJELA FBIH
IDB/JIB 4200231120002
Kontakt osoba Goran Turković
Adresa Marka Marulića 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 663-424
Faks (033) 220-663
Elektronska pošta javne.nabavke@szzpoitfbih.com.ba
Internet adresa www.fbihsluzbazazajednickeposlove.gov.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Sistem za evidenciju radnog vremena
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Sistem za evidenciju radnog vremena
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35125200-8 | Sistem za mjerenje vremena ili sistem za bilježenje radnog vremena |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
18500,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u TD
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema ponudi odabranog ponuđača
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Navedeno u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Garancija 10,00 %
3 Rok isporuke 10,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
12.7.2017.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.7.2017. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.7.2017. 11:00:00
Adresa i mjesto Marka Marulića 2, Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može pogledati i preuzeti na adresi Ugovornog organa - Marka Marulića 2, Sarajevo, a na
pismeni zahtjev će biti dostavljena ponuđačima putem pošte.
kontakt osoba Goran Turković - kontakt telefon 033/211-652
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
HTZ Velenje I.P. d.o.o. Velenje - Partizanska cesta 78 3320 Velenje
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LUPON VENTURES d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Solidarnosti 4 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
IT ODJEL d.o.o. Mostar - Ul. Kneza Branimira 2B 88000 Mostar
-
GBG d.o.o. Sarajevo - ul. Dajanli Ibrahim bega br. 8 71000 Centar
-
MRG Export-Import d.o.o. Banja Luka - Ulica Milana Radmana broj 16 78000 Banja Luka
-
Rebus d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića broj 1a 71000 Sarajevo
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
BH SIGURNOST d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene bb 75000 Tuzla